مهدکودک دانشگاه کوچک در اصفهان

مهدکودک دانشگاه کوچک در اصفهان

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب بیمارستان سینا، کوچه ۳۵
ساعت کاری:
از ۷:۳۰ تا ۱۴
نام مدیر:
سرکار خانم مریم خالقی
معرفی مهدکودک / موسسه

همواره دغدغه بسیاری از والدین، آموزش صحیح فرزندشان در پیش دبستانی می باشد. در این میان مجموعه دانشگاه کوچک به خانواده ها کمک می کند که کودکان آموزش‌های پایه و اولیه را از ابتدا به طور صحیح آموزش یابند و همچنین از لحاظ رفتاری، احساسات و روحیات با کودکان آشنا شده و با شناسایی نقاط قوت و ضعف آن ها در جهت بهبود وضعیت کودکان با خانواده ها ارتباط برقرار می کند.

معرفی مهدکودک و پیش دبستانی

این مجموعه در نظر دارد بوسیله بارش مغزی و قرار دادن شاخه های مختلف استعدادیابی کند. در این مجموعه برای یاد دادن هر مفهوم آموزشی حداقل از ۳ یا ۴ هوش استفاده می شود .

براساس نظریه اقای گاردنر ۹ هوش مختلف وجود دارد بنابراین هرکودک ممکن است در یک یا چند تا از این هوش ها بالاتر باشد. بنابراین مربی در دانشگاه کوچک وقتی میخواهد یک مفهوم مانند کوچک و بزرگ و... را آموزش دهد از طریق  چندین هوش آن مفهوم را بیان می کند .

مثلا از طریق هوش حرکتی ، هوش ریاضی، هوش میان فردی ، هوش مربوط به امور فضائی و ذهنی و هوش موسیقی یایی مفهوم را بیان می کند در نتیحه کودکان از این طریق می توانند به صورت غیر مستقیم و راحت این مطلب را درک و یاد گیرند.

این مجموعه یک مرکز پر قدرت و با سواد در زمینه دقت و تمرکز کودکان و پرورش حافظه است و از راههای غیر مستقیم مثل بازی و مونته سوری به کودکان کمک می کند همچنین از اختلال یادگیری در کودکان پیشگیری می کند.

می توان با قاطعیت گفت که کودکان در این مجموعه بسیار با مهارت، توانا و همچنین با سرعت عمل بالا تربیت خواهند شد.

کودکانی که در مدرسه، هویت من دانش اموز خوب هستم یا من یک کودک خوب هستم را دارند در نتیجه آنها در اینده کودکانی شاد و موفق خواهند شد.

از جمله کلاس های آموزشی در مجموعه دانشگاه کوچک شامل:

  • ریاضی
  • ورزشی مانند مهارت های حرکتی
  • مهارت دست ورزی مانند اریگامی، کاردستی، خمیر بازی
  • مونته سوری
  • شطرنج
  • خلاقیت
  • رباتیک و ...

همچنین کودکان با شرکت در کلاس های بالا به غیر از آموزش و یادگیری می توانند مهارت های ارتباطی و اجتماعی خود را نیز تقویت کنند.

آدرس سایت مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک

 https://daneshgahekochak.ir/‎

آدرس اینستاگرام مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک

https://www.instagram.com/m_daneshgah/‎

آدرس آپارات مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک

https://www.aparat.com/m_daneshgah

نام مدیر
سرکار خانم مریم خالقی
سال تاسیس
۱۳۹۳
مجوز
آموزش و پرورش ناحیه ۱
ساعت کاری
از ۷:۳۰ تا ۱۴

افزودن دیدگاه جدید