مهدکودک آسمان در سعادت آباد

معرفی مهدکودک / موسسه

مهدکودک آسمان، در منطقه سعادت آباد، واقع در خیابان آسمان، میدان کتاب، واحد ۶ غربی، در سال ۹۸ تأسیس شده است. با مساحتی بالغ بر ۳۵۰ متر مربع، این مهدکودک دارای یک حیاط مستقل و فضای باز است که فعالیت‌های ورزشی در فضای بیرونی را فراهم می‌کند.

ساختمان مهدکودک آسمان سه طبقه است. طبقه اول شامل یک سالن بازی مسقف با امکانات و وسایل بازی ایمن شده و دفتر مدیریت است. طبقه دوم شامل ۴ کلاس آموزشی برای گروه سنی پیش دبستان و پیش یک، یک کلاس زبان انگلیسی و ۳ سرویس بهداشتی کودکان است. همچنین، طبقه سوم شامل ۲ کلاس مجزا برای گروه سنی نوپا و نوباوه، یک کلاس آزاد برای انجام فعالیت‌های آمادگی جسمانی، یک سالن نهارخوری و آشپزخانه، و ۲ سرویس بهداشتی و اتاق تعویض برای کودکان نوپا است.

مهدکودک آسمان به علاوه ارائه آموزش زبان انگلیسی به صورت روزانه، نیز به تدریس متد TPR ‪(Total Physical Response)‬ می‌پردازد. علاوه بر این، ارزش‌های اجتماعی به کودکان آموزش داده می‌شود و مهارت‌های تفکر خلاق نیز توسعه می‌یابند. همچنین، برای تشخیص حروف، آموزش تخصصی آواها ارائه می‌شود.

برای ثبت نام در مهدکودک آسمان، والدین و کودک باید حضوری مراجعه کرده و ثبت نام را انجام دهند. پس از ثبت نام، یک هفته برای برگزاری جلسه معرفی و گفت‌وگو با والدین در نظر گرفته می‌شود تا والدین با محیط و کادر آموزشی مهدکودک آشنا شوند.

مهدکودک آسمان با هدف ارائه خدمات آموزشی و پرورشی با کیفیت و حفظ سلامتی کودکان در حال فعالیت است. با برنامه‌ریزی منظم و استفاده از روش‌های مدرن آموزشی، مهدکودک آسمان تلاش می‌کند تا بهترین برنامه رشد و تربیت را برای کودکان ارائه دهد.

نام مدیر
تارا رضایی
گروه سنی
۲ تا ۶ سال
ساعت کاری
۷ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر
امتیازی که کاربران به این مهدکودک / موسسه داده اند:
۵
امتیاز میانگین کاربران به این مهدکودک ۵ از ۵ است. (۱ vote)

افزودن دیدگاه جدید