مهدکودک دنیای خلاقیت در مرزداران

مهدکودک دنیای خلاقیت در مرزداران

بلوار مرزداران، بین خیابان نارون و سپهر
معرفی مهدکودک / موسسه

"دنیای خلاقیت"، یک مهد و پیش‌دبستان ۲ زبانه است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. هدف اصلی این مجموعه، ایجاد یک فضای شاد و پرانرژی برای آموزش و تقویت مهارت‌های اجتماعی و شناختی کودکان می‌باشد. برای این منظور، از روش‌های آموزشی مبتنی بر بازی‌های هدفمند و با هماهنگی متخصص روانشناس کودک استفاده می‌شود تا به کودکان کمک شود در سطح بالاتری از توانمندی‌ها قرار گیرند.

"دنیای خلاقیت" با استفاده از آکادمی‌های مختلف و برنامه‌های تنوع‌بخش خود، سعی در توسعه مهارت‌های کودکان دارد. این آکادمی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

آکادمی بازی‌های هدفمند: این آکادمی با برگزاری بازی‌هایی هدفمند و جذاب، هماهنگی حواس و مهارت‌های حرکتی کودکان را تقویت می‌کند. بازی‌هایی مانند گوی و هزارتو و فعالیت‌های ورزشی از جمله یوگا و بدنسازی نیز در این آکادمی برگزار می‌شود.

آکادمی منته سوری: این آکادمی به کودکان کمک می‌کند تا در تعامل با محیط اجتماعی خود، روابط اجتماعی و مهارت‌هایی مانند عشق ورزی، دوست یابی و همکاری را یاد بگیرند.

آکادمی مهارت‌های زندگی: در این آکادمی، تمرکز بر آموزش مهارت‌های اعتماد به نفس و عزت نفس کودکان است. مهارت‌هایی مانند نه گفتن، قبول کردن نه از دیگران و رعایت حریم خصوصی دیگران و خود، احترام و... به کودکان با استفاده از روش‌های روانشناختی آموزش داده می‌شود.

آکادمی خلاقیت: در این آکادمی، با استفاده از ابزارها و ساخت کارهای دستی خلاقانه، هوش کودکان تقویت می‌شود.

آکادمی هنری: آموزش موسیقی و هنرهای تجسمی جزء برنامه‌های این آکادمی است. آموزش موسیقی با روش‌های مناسب برای کودکان، بهبود قابل توجهی در هوش کلامی و دایره لغات آنها را به همراه دارد.

در "دنیای خلاقیت"، آموزش زبان نیز به عنوان یکی از اولویت‌های برنامه‌های آموزشی مطرح است. از طریق استفاده از روش‌های مدرن و جذاب مانند اجرای نمایش‌های خلاقانه، زبان به کودکان آموزش داده می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که آموزش زبان در سنین پایین تأثیر مثبتی در هوش کلامی، دایره لغات و توانایی زبانی کودکان دارد.

نام مدیر
خانم حاجیلو
گروه سنی
از ۱ سال تا ۷ سال
ساعت کاری
۷:۰۰ - ۱۷:۳۰

افزودن دیدگاه جدید