مهدکودک قصر سپهر در شهرک غرب

مهدکودک قصر سپهر در شهرک غرب

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان سپهر، تقاطع فخار مقدم، پلاک ۵۰
نام مدیر:
محدثه دولتی
معرفی مهدکودک / موسسه

آموزش و کسب مهارت در زمینه زبان در این مهد کودک موفق شدنی است. مدرس زبان برای گروه‌های سنی فعالیت‌هایی را در نظر گرفته است تا بتوانند متناسب با شرایط و پلن‌های زبان کاملاً متفاوت روش تی پی آر بیاموزند. کودکان پیش دبستانی ۱ و ۲ با کمک فونیکس زبان با چنین مهارتی آشنا خواهند شد. رشد و شکوفایی توانمندی و استعداد کودکان در این مرکز به راحتی صورت می‌گیرد به نحوی که حضور در کلاس‌های فوق برنامه می‌تواند به خوبی پاسخگوی مهارت‌های مختلف باشد به طور مثال نقاشی تکنیکی، کارگاه سفالگری، کارگاه کاردستی، کارگاه خلاقیت و هنرهای تجسم در روزهای مختلف هفته، برگزار می‌شود.

تلاش تمامی پرسنل مجموعه برای حفظ سلامت کودکان است، بنابراین یک برنامه غذایی متنوع در نظر گرفته شده است که نه تنها سالم بوده بلکه تحت نظر موسسه تغذیه سیب نیز هست. برگزاری جشن‌ها و همایش‌های رایگان به روحیه کودکان کمک می‌کند تا بتوانند اوقاتی مفرح را تجربه کنند.

برای ارزیابی بهتر عملکرد کودکان فرم‌های متعددی تهیه شده است که شامل ۵ سطح رشدی کودکان خواهد بود. حضور در جلسات خصوصی با والدین نیز به درک جزئیات کمک می‌کند. آشنایی با مهارت‌های کلیدی مانند مهارت‌های اجتماعی و ارزش‌های زندگی برای کودکان اهمیت جدی دارد.

پرسنل آموزشی نیز برای درک بهتر ارزش زندگی همواره با کودکان چنین اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارند‌ شیوه آموزشی غیر مستقیم که به صورت قصه، نمایش و نقاشی است توانسته به رشد و ارتقای مهارت‌های اجتماعی نیز کمک کند. حضور خانواده‌های مختلف و رضایت بالا بی‌ارتباط با رویکرد اصلی این مجموعه نیست، کودکان در فعالیت‌هایی که به صورت پروژه محور و کارآگاهی اجرا می‌شوند، حضور دارند تا شاهد یادگیری بهتر و کسب مهارت نیز باشند.

حضور در فعالیت‌های بدنی منظم می‌تواند شور و نشاط و انگیزه دوچندانی را به همراه داشته باشد. در روزهای چهارشنبه کودکان با حضور در کلاس ورزشی مولتی اسپرت که به عنوان یک کلاس فوق برنامه، رایگان بوده شور و نشاط دوچندانی را احساس خواهند کرد. شهرت مجموعه قصر سپهر تنها به دلیل امکانات و تجهیزات مدرن نیست بلکه برگزاری فعالیت‌های هدفمند که بر مبنای هوش‌های هشتگانه تنظیم شده‌اند، توانسته به رضایت گروه‌های مختلف سنی و خانواده‌ها منجر شود.

نام مدیر
محدثه دولتی

افزودن دیدگاه جدید