مهدکودک و پیش دبستانی عصر کوچولوها در نیروی هوایی، امامت

مهدکودک و پیش دبستانی عصر کوچولوها در نیروی هوایی، امامت

خیابان نیروی هوایی، خیابان امامت، کوچه ی مسجد امام حسن مجتبی(ع)، پلاک ٧
ساعت کاری:
۶ تا ۱۸
نام مدیر:
ندا صالحی راد
گروه سنی:
از ٢ تا ٦ سال
معرفی مهدکودک / موسسه

مهدکودک و پیش دبستانی عصرکوچولوها که در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده و ظرفیتی برای ۸۰ کودک دارد، به والدین این اطمینان را می‌دهد که فرزندانشان در محیطی امن و محبت‌آمیز می‌توانند به رشد و پرورش خود بپردازند. با توجه به نیاز والدین شاغل، این مرکز شهریه‌ای کمتر از حد قانونی تعیین کرده تا دسترسی به فرصت‌های برابر آموزشی و بازی برای همه کودکان ممکن شود.

در این مهد، برنامه‌های آموزشی متنوعی مانند کلاس‌های شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی و کتاب‌خوانی به تقویت مهارت‌های کلامی و اجتماعی کودکان اهمیت می‌دهند. علاوه بر این، کلاس‌های شطرنج و نقاشی به تقویت تمرکز و خلاقیت کودکان کمک می‌کنند، و فعالیت‌هایی نظیر سفالگری و خمیر بازی به تقویت مهارت‌های دستی و حسی آن‌ها می‌پردازند.

ساعات کاری مهد از ۶ صبح تا ۶ عصر است و در صورت تاخیر در برداشتن کودک، هزینه اضافی دریافت می‌شود. این مرکز در تعطیلات رسمی تعطیل است، اما در روزهای آلودگی هوا و تعطیلات غیرمنتظره به خاطر رفاه حال والدین باز است.

والدین همچنین می‌توانند کودکان خود را ثبت نام کرده و در جلسات ماهانه‌ای که برای ارتباط بین اولیا و مربیان ترتیب داده شده‌اند شرکت کنند. از والدین انتظار می‌رود که با اهداف تربیتی مهدکودک همراهی کنند و در پروسه‌های آموزشی فعالانه شرکت نمایند. تمامی مربیان در این مرکز دوره‌های آموزشی شرایط اضطراری و کمک‌های اولیه را گذرانده‌اند و مهدکودک دارای دستورالعمل‌های مشخصی برای مدیریت بحران‌ها و شرایط اضطراری است تا در هر شرایطی ایمنی و سلامت کودکان تضمین شود.

نام مدیر
ندا صالحی راد
گروه سنی
از ٢ تا ٦ سال
ساعت کاری
۶ تا ۱۸

افزودن دیدگاه جدید