مهد کودک توانا سعادت آباد

مهد کودک توانا سعادت آباد

سعادت آباد-خیابان صرافهای جنوبی-نبش خیابان۲۵-پلاک۳۷.
ساعت کاری:
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
نام مدیر:
مینا دانایی
گروه سنی:
۳ تا ۷ سال
معرفی مهدکودک / موسسه

مهدکودک توانا: دنیایی شاد و پویا برای کودکان شما

مهدکودک توانا در سال ۱۳۸۲ با مدیریت خانم مینا دانایی، بانویی دلسوز و با سابقه بیش از ۲۰ سال در امر آموزش و پرورش کودکان، در سعادت آباد تهران تاسیس شد.

این مهدکودک با فضایی گرم و صمیمی، محیطی امن و مناسب را برای شکوفایی استعدادها و پرورش خلاقیت کودکان ۳ تا ۶ سال فراهم می‌آورد.

نگاه انسان‌گرایانه و کودک‌محور در مهدکودک توانا، مبنای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی آن است. در این مهد، به هر کودک به عنوان یک فرد منحصر به فرد با نیازها و علایق خاص، توجه می‌شود و مربیان با صبر و حوصله، کودکان را در مسیر یادگیری و رشد همراهی می‌کنند.

امکانات و خدمات مهدکودک توانا:

فضای آموزشی: مهدکودک توانا در دو طبقه مجزا با دو فضای بازی سرپوشیده و روباز، میزبان شور و نشاط کودکان است.

کلاس‌های آموزشی: برنامه‌های آموزشی مهد در دو بخش فارسی و انگلیسی ارائه می‌شود و شامل فعالیت‌های متنوعی مانند آموزش علوم، ریاضی، زبان، نقاشی، کاردستی و... است.

فوق برنامه‌ها: مهدکودک توانا برای غنی‌تر کردن اوقات فراغت کودکان، کلاس‌های فوق برنامه متنوعی مانند ژیمناستیک، کامپیوتر، موسیقی، هنر و... را نیز برگزار می‌کند.

برنامه‌های شاد و متنوع: تئاتر عروسکی، موزیکال، جشن‌های مختلف و بازدیدهای علمی از جمله برنامه‌های شاد و متنوعی هستند که در طول سال در مهدکودک برگزار می‌شود.

مربیان مجرب: مربیان مهدکودک توانا همگی از افراد متخصص، مجرب و با انگیزه هستند که با عشق و علاقه به کودکان، در جهت شکوفایی استعدادهای آنها تلاش می‌کنند.

امنیت و بهداشت: مهدکودک توانا با مجهز بودن به سیستم‌های تهویه مطبوع، ضدعفونی کننده هوا، سرویس‌های بهداشتی دیجیتال و دوربین‌های مدار بسته، محیطی امن و بهداشتی را برای کودکان فراهم می‌آورد.

مهدکودک توانا با فراهم کردن فضایی شاد، پویا و امن، بستری مناسب برای رشد و شکوفایی کودکان شما فراهم می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام فرزندتان، می‌توانید با مهدکودک توانا تماس بگیرید.

 

با انتخاب مهدکودک توانا، آسودگی خاطر و آینده‌ای روشن را برای فرزندتان هدیه دهید.

نام مدیر
مینا دانایی
سال تاسیس
۱۳۸۲
مجوز
بهزیستی
گروه سنی
۳ تا ۷ سال
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
مساحت
دو طبقه مجزا و دارای دو فضای بازی سرپوشیده و روباز

افزودن دیدگاه جدید