کودکستان موفق در سهروردی

کودکستان موفق در سهروردی

خیابان سهروردی شمالی. روبروی خیابان خرمشهر (آپادانا). پلاک ۳۶۱
معرفی مهدکودک / موسسه

مهدکودک فضای غنی است با یک نگرش و رویکرد تحصیلی تا کودکان در سنین ابتدایی تا پیش دبستانی بتوانند نخستین گام تحصیلی را به درستی بردارند. فرایند یادگیری مبتنی بر ارزش تجربه، بازی، خلاقیت و تعاملات اجتماعی است.

رشد و شکوفایی با مربیان و معلمان مجرب ممکن است تا کودکان، فرصت آموزش از طریق بازی، کشف و تجربه به دنیای اطراف خود را کسب کنند. حضور در محیط آموزشی کارآمد نه تنها برای رشد همه‌جانبه کودکان مفید است، بلکه بخش‌های فیزیکی، روانی، اجتماعی و عاطفی آنها را نیز ارتقا می‌دهد.

محیط آموزشی باید تشویق کننده، ایمن و انعطاف‌پذیر بوده تا کودکان حضوری فعال داشته و برای آموزش انگیزه لازم را نشان دهند، مطمئناً با احساس امنیت، تجربه‌هایشان را انجام خواهند داد و در کسب فرصت‌های یادگیری، عملکرد بهتری به نمایش می‌گذارند.

فلسفه مناسب مجموعه ی موفق از سال۱۳۸۹ تا کنون به عنوان یک رویکرد تحصیلی مفید، به کودکان کمک می‌کند تا با آزادی بیشتر، خلاقیت و با تمرکز بر تجربه‌های شخصی خود، بیاموزند و پیشرفت داشته باشند.

این مجموعه در لیست مدارس و مهدکودک های برتر مناطق۱ ،۳، ۷و۸ توانسته رضایت خانواده ها را جلب کند.

فعالیت مرکز در دو بخش کودکستان(گروه سنی ۲ تا ۶ ساله ها) و ابتدایی (دوره ی اول و دوم) است.

دوبله انیمیشن‌ها: با حضور در کلاس دوبله انیمیشن‌ها میتوان انتظار رشد و توسعه کودکان را داشت که در این فرصت خارق‌العاده شاهد گسترش دایره لغات و تقویت مهارت‌های زبانی کودکان نیز خواهند بود. اصطلاحات و عبارات روزمره که در این انیمیشن‌ها به کار می‌رود می‌تواند زمینه ساز آشنایی با زبان نیز باشد. در این نوع انیمیشن‌ها اغلب از داستان‌هایی استفاده می‌شود که کودکان بتوانند درک بهتری از ارتباط شخصیت‌های مختلف داشته باشند.

تفهیم مفاهیم اجتماعی با کمک این ارتباطات میسر بوده تا نحوه برقراری ارتباط با دیگران را بیاموزند.

تحریک تخیل کودکان با انیمیشن‌های دوبله شده میسر است، معمولاً داستان ها دارای دنیایی جادویی و فانتزی هستند که تشویق به خلق و خیال‌پردازی دارند.

کودکان مفاهیم آموزشی را به شیوه‌ای جذاب و دلپذیر می‌آموزند به نحوی که می‌توان انتظار شناخت مباحث علمی یا اعداد و ریاضیات را نیز داشت.

افزایش انگیزه و ایجاد احساس خوب در برخی از داستان‌ها و شخصیت‌های انیمیشن‌ها نیز بدیهی است.

البته در انتخاب انیمیشن‌های مناسب و با محتوای مناسب برای کودکان باید دقت داشت تا رشد شخصیتی، آموزشی و اجتماعی کودکان میسر شود.

کلاس زبان انگلیسی: حضور در کلاس های زبان انگلیسی مهدکودک، تأثیرات گسترده‌ای بر رشد و توسعه کودک ایجاد میکند. توانایی‌های شناختی، اجتماعی و روانی کودکان در این کلاس‌ها از طریق فراهم کردن محیطی غنی از زبان دوم، طبیعی است.

تقویت مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن با حضور در کلاس‌های زبان انگلیسی در مهدکودک ممکن است که با استفاده از بازی‌ها، آواشناسی و داستان‌های کوتاه، صورت میگیرد.

از دیگر مزایا این کلاس‌ها برای کودکان، امکان برقراری ارتباط با دیگران است تا در موقعیت‌های اجتماعی مختلف، عملکرد روشن داشته باشند.

افزایش توجه و تمرکز کودکان با ارائه درس‌ها به صورت جذاب و بازی‌های تعلیمی، اتفاق می افتد که رشد مهارت را به دنبال دارد.

شناخت فرهنگ‌ها و تفاوت‌های فرهنگی با این کلاس امکان پذیر است و ارتقا انعطاف‌پذیری در مواجهه با محیط‌ها و افراد مختلف را به دنبال دارد.

آینده‌ای موفق‌تر در تحصیلات و حرفه‌ای با یادگیری زبان انگلیسی از سنین کودکی، ممکن است.

ارتقا توانایی‌های شناختی مانند حافظه، تفکر و حل مسئله کودکان با این کلاس‌ها که به شکل بازی‌ها و فعالیت‌های گوناگون، است، رخ میدهد.

بهبود توانایی‌های یادگیری، توسعه مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس و ارتقاء استعدادهای زبانی کودکان را نیز نباید از قلم انداخت.

کلاس مهارت‌های زندگی:  رشد و توسعه در مهدکودک با حضور در این کلاس ممکن است که مجموعه‌ای از مهارت‌های اساسی را به کودکان می آموزند تا بدون چالش در زندگی روزمره خود عمل کنند. 

درک بهتر دیگران نیز با آموزش مهارت‌های ارتباطی، مانند گفتگو، گوش دادن و بیان نظر، به کودکان ممکن است تا شاهد بهبود ارتباطات خود با دیگران، بود.

از دیگر مزایا این کلاس‌ها آموزش کودکان برای درک نحوه مقابله با مسائل و چالش‌های روزمره است و یافتن راه‌حل‌های موثر برای حل مسائل نیز رخ میدهد.

تقویت ارتباطات اجتماعی کودکان با آموزش مهارت‌های اجتماعی، از جمله همکاری، احترام به دیگران و شناخت درست از احساسات خود و دیگران، رخ میدهد.

یادگیری برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و مسئولیت‌پذیری با آموزش چگونگی برنامه‌ریزی و مدیریت زمان، برای کودکان ممکن میشود.

نباید از دیگر مزایا این کلاس‌ها، اعتماد به نفس را از قلم انداخت که با فراهم کردن فرصت‌های موفقیت و کسب تجربه‌های جدید است.

کلاس یوگا: در مهدکودک تاثیرات مثبتی برای کودکان از نظر فیزیکی، روانی و اجتماعی مورد انتظار است.

کاهش استرس با یوگا به دلیل رویکردهای خاص خود و کسب آرامش بخشی و تمرکز، تجربه خاصی برای کودکان عنوان میشود.

کودکان در کلاس‌های یوگا شناخت از تکنیک‌های تنفسی و حرکات آرامش بخش کسب میکنند. از مزایا دیگر باید مدت زمان بیشتر تمرکز و ارتقا در حافظه و یادگیری را نام برد.

تقویت عضلات و توازن بدن نیز صورت میگیرد بی جهت نیست که کودکان به صورت فیزیکی قوی‌تر و پرانرژی‌تر هستند.

مقابله بهتر با احساسات منفی و استرس در کلاس های یوگا با ارائه تکنیک‌های آرامشبخش و مدیریت استرس به کودکان آموزش داده میشود.

در یوگا رشد روانی و شناخت بهتری مورد انتظار است که به دلیل ارتقاء اعتماد به نفس و خودآگاهی کودکان ممکن میشود.

نام مدیر
مژگان رضازاده
ساعت کاری
از نوپا تا دبستان

افزودن دیدگاه جدید