مهدکودک مهزاد و مهگل در اشرفی اصفهانی

مهدکودک مهزاد و مهگل در اشرفی اصفهانی

اشرفی اصفهانی به سمت شمال مقابل مرکز خرید تیراژه خ قموشی شهرک همای شمالی جنب قنادی آرامیس خ گلبرگ خ گلستان ۱ بوستان دوم غربی پلاک ۲ 
معرفی مهدکودک / موسسه

مهد کودک مهزاد و مهگل به عنوان یک محیط آموزشی شاخص حوالی اشرفی اصفهانی واقع شده است که توانسته به ارتقاء هویت، خلاقیت و اجتماعی‌سازی کودکان مختلف کمک کند. مدیریت محترم خانم مهزاد مثقالی، متدهای آموزشی را بر اساس احترام به فرد، تشویق به کنجکاوی، ایجاد ارتباطات مثبت و ایجاد انگیزه برای یادگیری بدون چالش درنظر گرفته است. خانواده‌ها می‌توانند با حضور فرزندشان در این مرکز شاهد رمزگشایی دقیق از توانمندی‌ها و نیازهای خاص باشند تا در فرایند آموزشی از رشد جسمانی و ذهنی فرزندشان نیز لذت ببرند.

برای آشنایی خانواده‌ها با فلسفه تاسیس مهد کودک یک مصاحبه با خانم مثقالی صورت گرفته است:

مهد کودک را می‌توان فرصتی ارزنده دانست که در برنامه‌های آموزشی با حضور در فعالیت‌های متعدد، مهارت‌هایی را کسب می‌کنند. انتخاب شایسته نه تنها سرکوب اشتیاق آموزش کودکان را به دنبال ندارد بلکه شناسایی علاقمندی و رشد و شکوفایی را نیز ممکن می‌کند. بنده با گذراندن واحدهای دانشگاهی در دانشکده تهران پزشکی با عنوان مربی مهد، مادر و کودک، روانشناسی، کودک بیمار، کودک سالم و … آمادگی تربیت اصولی کودکان و داشتن سفر آموزشی استاندارد را کسب کرده ام. بهره‌مندی از پشتیبانی و تجربه مدیران و موسسین به نام تهران در این تصمیم گیری بی تاثیر نبوده است. حضور در مهد کودک تنها برای داشتن اوقاتی خوش نیست بلکه با وجود امکانات و برگزاری کلاس‌های مختلف می‌توانند متناسب با توانمندی‌های ذاتی شاهد شکوفایی موهبت های درونی باشند.

مهد کودک مهزاد و مهگل  فرصتی ارزشمند برای حضور کودکان شیرخوار تا ۶ سال فراهم کرده است. حضور در کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های مفرد در این مجموعه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۶:۳۰ میسر است. صفحه اینستاگرام https://instagram.com/mahzadmahgol_kindergarten نیز بستری است تا خانواده‌ها شناخت بهتری نسبت به فعالیت‌های مجموعه، کسب کنند.

کلاس‌های مهد کودک مهزاد و مهگل

اگر می‌خواهید با انواع کلاس‌های این واحد آموزشی، آشنا شوید تا شناخت بهتری از مزایای هر یک را کسب کنید. در ادامه به برخی از موارد اشاره شده است.

کلاس زبان انگلیسی: کلاس زبان انگلیسی در مهدکودک، فرصتی ارزشمند برای کودکان بوده تا از سنین کم شناخت بهتری از زبان دوم و تسلط نسبی یابند. تقویت مهارت زبانی  و تسلط بر این زبان بین‌المللی با کنار گذاشتن موانع ممکن است. افزایش اعتماد به نفس و توانایی ارتباط موثر با این بستر ارتباطی، ممکن میشود.

کلاس شطرنج: حضور در کلاس شطرنج در مهدکودک، ارتقا مهارت‌های تفکر منطقی، استراتژیک و تصمیم‌گیری را به دنبال دارد، ضمن آنکه بهبود تمرکز و حل مسائل، ارتقاء هوش هیجانی و اجتماعی کودکان نیز ممکن میشود.

کلاس لگو: از مزایا کلاس لگو در مهدکودک، میتوان خلاقیت، تخیل و مهارت‌های ساختاردهی کودکان را اشاره داشت. علاقمندان به این فعالیت، تاکید دارند از طریق بازی با لگو، کودکان میتوانند مفاهیم ریاضی و هنری را به صورت تجربی آموخته و رشد کنند.

کلاس موسیقی: موسیقی به عنوان هنری ارزنده میتواند پرورش نبوغ را به دنبال داشته باشد تا کودکان بتوانند تا عشق به موسیقی و هنر را کسب کنند. نباید اثرات دیگر مانند توسعه حساسیت هنری، بهبود هوش هیجانی و افزایش تعامل اجتماعی را از قلم انداخت.

کلاس کلاژ رشد خلاقیت کودک: خلق آثار هنری در کلاس کلاژ مهدکودک، امری بدیهی است تا با ترکیب اجزای مختلف، رمزگشایی از توانمندی ذاتی داشته باشند. ضمن آنکه ارتقا خلاقیت، هویت هنری و مهارت‌های دستی کودکان، بدیهی است.

کلاس مولتی اسپرت: کلاس مولتی اسپرت در مهدکودک شامل مینی والیبال، مینی بسکتبال، مینی هندبال و … بوده تا شاهد تندرستی، هماهنگی حرکتی و همچنین توانایی همکاری گروهی بود. کودکان میتوانند الگوی زندگی فعال و سالمی را تجربه کنند.

نام مدیر
مهزاد مثقالی

افزودن دیدگاه جدید