موسسه کودکان آفتاب در تهرانپارس

موسسه کودکان آفتاب در تهرانپارس

تهرانپارس، فلکه دوم، خیابان سجده ای، کوچه صادقی، پلاک ۱۱
ساعت کاری:
از ۶:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰
معرفی مهدکودک / موسسه

پیش دبستانی و دبستان آفتاب به پشتوانه‌ی ۲۰ سال فعالیت در زمینه آموزش و با به کارگیری مدل‌های آموزشی روز دنیا با رویکرد استعدادیابی، به پرورش هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان پرداخته و با استفاده از ارزیابی کودکان در بستر مهدکودک و بررسی روانشناختی، نوع استعداد، میزان پیشرفت و حتی اختلالات یادگیری کودکان دلبند شما را نیز اندازه گیری می کند.

علت تاسیس مهدکودک و پیش دبستانی آفتاب در سال ۱۳۷۸ چه بود؟ 

سالهای اولیه رشد کودک تا قبل از دبستان به سالهای " طلایی رشد" کودک مشهور است. بنابراین اطلاع از مراحل رشد کودک ، و فراهم آوردن بستر مناسبی برای رشد همه جانبه کودک اهمیت زیادی در زندگی کودک دارد.

پیش دبستان و مهدکودک آفتاب با توجه به امر مهم آموزش قبل از دبستان با نیت ارائه خدمات تخصصی به کودکان و خانواده های آنان در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد.

کودکان در این سالها لازم است ، در زمینه رشد حسی - حرکتی ( اندام های درشت و ریز) رشد کلامی - زبانی - رشد شناختی - رشد عاطفی و رشد اجتماعی مهارتهایی را کسب کنند. 

طراحی فعالیت های مهارت محور آموزشی پیش دبستانی آفتاب نیز به همین منظور انجام می شود. بر همین اساس: 

انواع بازیهای هدفمند " هوش حرکتی که توسط مربیان متخصص این رشته انجام می شود برای مهارت افزایی در زمینه رشد حرکات درشت کودکان طراحی و اجرا می شود.

انواع دست ورزی شامل کار با قیچی،  گره زدن،  دوخت،  نقاشی،  سفال-اوریگامی ، برای مهارت عضلات ریز مچ دست  و انگشتان هم بوسیله تسهیل گر پایه و هم مربیان متخصص رشته هنر برای کودکان صورت می پذیرد.

فعالیت های مثل قصه خوانی ، تصویرخوانی توسط خود کودکان - نمایش خلاق (بوسیله مربی متخصص این رشته) سرودخوانی و بازی موسیقی (بوسیله مربیان متخصص این رشته ها ) بر افزایش مهارت های شنیداری - افزایش گنجینه لغات و درک بیانی  انجام می شود.

فعالیت هایی مثل شناسایی رنگ ها، اشکال هندسی ، درک مفهوم عدد، کمیت ها و..همچنین  فعالیت هایی مثل باغبانی،  آشنایی با حیوانات اهلی و وحشی و.. در قالب بازی - فعالیت تحقیق توسط کودکان به منظور افزایش مهارت رشد شناختی صورت می پذیرد.

شناسایی و بیان و ابراز احساسات مختلف در قالب قصه و نمایش و خواندن کتاب برای رشد عاطفی کودکان بسیار موثر است که در مجموعه آفتاب توسط مربیان متخصص طراحی و اجرا می شود.

و در نهایت رشد اجتماعی کودکان مثل دوست یابی ، حل مساله ، همدلی ، مسئولیت پذیری ، رفتار شهروندی و... در قالب قصه ، ایفای نقش و... از اهمیت ویژه ای در مجموعه آفتاب برخوردار است.
 

ساعت کاری
از ۶:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰

افزودن دیدگاه جدید