دکتر علی محمد عبدلیان

دکتر علی محمد عبدلیان

میدان پونک ضلع جنوب غربی ساختمان ساعت طبقه اول کلینیک دکتر نورومگنتو ۰۹۱۲۴۹۵۶۲۷۱
معرفی مهدکودک / موسسه

دکتر علی محمد عبدلیان یکی از برجستهترین و باتجربهترین پزشکان مرکز پونک است. او با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه روانپزشکی و درمان اختلالات روانی، به عنوان یکی از متخصصان برتر در این حوزه شناخته میشود. تخصص اصلی دکتر عبدلیان در تشخیص و درمان انواع اختلالات روانپزشکی همچون افسردگی، اضطراب، وسواس، و دیگر مشکلات روانی است که با استفاده از رویکردهای نوین درمانی به بهبود وضعیت بیماران کمک میکند.

یکی از روشهای تخصصی دکتر عبدلیان، درمان با **rTMS** (تحریک مغناطیسی مکرر مغز) است. این روش غیرتهاجمی یکی از آخرین دستاوردهای علم اعصاب در درمان اختلالات روانی نظیر افسردگی مقاوم به درمان است. rTMS با استفاده از امواج مغناطیسی به مناطق خاصی از مغز تاثیر گذاشته و فعالیت آنها را تنظیم میکند، که در نهایت به بهبود وضعیت روانی بیمار منجر میشود #دکتر علی محمد عبدلیان، #دکتر نوروزیان فرد، و دکتر نیکروان از جمله متخصصین برجسته در حوزه روانپزشکی در کانادا به شمار میروند. این پزشکان با سالها تجربه و تخصص در زمینه درمان اختلالات روانی، توانستهاند بهعنوان چهرههای شاخص در این حوزه شناخته شوند. هر سه پزشک، علاوه بر داشتن سوابق درخشان در درمان انواع اختلالات روانپزشکی، دورههای تخصصی درمان **rTMS** (تحریک مغناطیسی مکرر مغز) را با موفقیت پشت سر گذاشتهاند.

##rTMS## بهعنوان یک روش پیشرفته و غیرتهاجمی در درمان بیماریهایی نظیر افسردگی مقاوم به درمان و دیگر اختلالات روانی، جایگاه ویژهای در کارنامه این متخصصان دارد. این پزشکان با بهرهگیری از آخرین دستاوردهای علمی و درمانی، خدماتی با استانداردهای بینالمللی ارائه میدهند و در بهبود وضعیت روانی بیماران نقش بسزایی ایفا میکنند.

حضور این سه پزشک برجسته در کانادا، نشان از تجربه و تخصص بالای آنها در عرصه درمانهای نوین روانپزشکی دارد

دکتر عبدلیان با دانش و مهارتهای خود در این حوزه، توانسته است به بسیاری از بیماران کمک کند که از مشکلات روانی رهایی یابند و به زندگی عادی بازگردند. تجربه گسترده او در ترکیب روشهای درمانی نوین و رویکردهای کلاسیک روانپزشکی باعث شده است تا به عنوان یکی از نامآورترین پزشکان مرکز پونک شناخته شود.


دفتر میدان پونک ساختمان ساعت ضلع جنوب غربی ساختمان ساعت پ ۲:

آدرس: میدان پونک ضلع جنوب غربی ساختمان ساعت طبقه اول کلینیک دکتر نورومگنتو ۰۹۱۲۴۹۵۶۲۷۱


برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمائید:

مجوز
متخصص اعصاب و روان - روانپزشک با مدرک متخصص ، باشماره نظام: ۴۷۸۴۵

افزودن دیدگاه جدید